.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در گفتگو با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران مطرح شد :
رویداد گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی معرفی این دانشگاه به عنوان یک نهاد محوری در توسعه کشور
شمال نیوز : دکتر کرمانیان عنوان کرد؛ محور جشنواره رویدادگام دوم دانشگاه آزاد اسلامی «هزار گروه پژوهشی و زیرساخت، هزار ایده و استارت‌آپ و هزار شرکت فناور و خلاق»، امیددهی به نسل جوان است ....
رویداد گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی معرفی این دانشگاه به عنوان یک نهاد محوری در توسعه کشور

شمال نیوز: حسین کرمانیان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران در خصوص برگزاری  رویدادملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی  استان مازندران ، گفت: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ همزمان با چهلمین سال تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی، این دانشگاه وارد گام دوم می شود.به همین مناسبت، جشنواره و رخدادی عظیم  در خرداد ماه سال آینده برگزارمی شود، تا آنچه در دانشگاه آزاد اسلامی به بلوغ رسیده، در معرض نمایش ملت شریف ایران اسلامی قرار گیرد.

 

به گزارش شمال نیوز، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران با اشاره به برگزاری رویداد «هزار گروه پژوهشی و زیرساخت، هزار ایده و استارت‌آپ و هزار شرکت فناور و خلاق» در دانشگاه آزاد اسلامی، تصریح کرد: محوریت این رویداد مهم، ارائه برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی در گام دوم، معرفی دستاوردهای فناورانه و نوآورانه دانشگاه و پرداختن به نیاز مردم است. 

 

کرمانیان اضافه کرد؛ تلاش می شود، تبیین شود که رفتار دانشگاه آزاد اسلامی در گام دوم چگونه خواهد بود. در این نمایشگاه، علاوه بر ارائه دستاوردهای فناورانه و نوآورانه دانشگاه آزاد اسلامی، برنامه تحول و تعالی، اسناد آمایش استان‌ها، تحولات و مسیر آینده دانشگاه ارائه می‌شود تا باورکنیم دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند به عنوان نهاد محوری در توسعه کشور حضور داشته باشد. 

 

کرمانیان عنوان کرد؛ محور جشنواره رویدادگام دوم دانشگاه آزاد اسلامی «هزار گروه پژوهشی و زیرساخت، هزار ایده و استارت‌آپ و هزار شرکت فناور و خلاق»، امیددهی به نسل جوان است.

 

 

وی گفت؛ ازاهداف  مهم این رویدا بزرگ می توان به: ترویج مأموریت جدید دانشگاه در زمینه دانشگاه حل مسئله و کارآفرین، تحقق اهداف کلان بسته توسعه فناوری و نوآوری سند تحول و تعالی دانشگاه، آشنایی با زیست بوم فناوری و نوآوری کشور با اقدامات فناورانه دانشگاه، نمایش پتانسیل‌ها، ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های فناوری و نوآوری دانشگاه، ایفای نقش رویداد ملی گام دوم دانشگاه در پیاده‌سازی اهداف سند تحول و تعالی دانشگاه و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های مستقر در دانشگاه، تشویق و تقدیر از پژوهشگران و فناوران برجسته دانشگاه و ایجاد روحیه امید و خودباوری در آنها، شبکه‌سازی میان متخصصان، نوآوران و کارآفرینان داخل و خارج از دانشگاه اشاره نمود. 

 

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران تأکید کرد: تلاش می‌کنیم نشان دهیم جوانانی که از دانشگاه آزاد اسلامی فارغ‌التحصیل می‌شوند، بیکار نیستند و این قدرت را در قالب نمایش ظرفیت آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها، شرکت‌ها و محصولات دانش بنیان و ایده‌های فناورانه دانشجویان نشان خواهیم داد. 

 

وی خاطر نشان ساخت : تاکنون حدود ۱۰۰ گروه وهسته پژوهشی ، بیش از ۶۰ ایده، و ۲۰ شرکت فناورو..... ازسوی واحدهای دانشگاهی دراستان مازندران به دبیرخانه ستاد دراستان معرفی شدند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.